تم تولد
طراحی تم تولد در فتو نی نی عکس آتلیه ای
طراحی عکس های دیجیتالی و خونگی شما و تبدیل به یه آلبوم زیبای دیجیتالی . طراحی تقویم و همچنین تم های زیبای تولد
 

 

در این بخش کار طراحی تم رو انجام می دیم واسه تولد زیبای کوچولوها و بزرگترها . 

می تونید تم مورد نظرتونو انتخاب کنید 

عکس مورد نظر و تاریخ تولد کوچولو ها رو برامون بفرستید 

آیتم های مورد نظرتونو انتخاب کنید مثلا شاید همه ی کارها رو نمی خواهید و فقط چند مورد و می خواهید که طراحی بشه اونا رو انتخاب کنید . 

کارهابه سه صورت انجام می شه:

کار طراحی همراه با چاپ و ارسال کار.

همین طور اجرای کار و تم آماده رو می تونیم ارسال کنیم  .

برای سفارش کار حتما به این ایمیل پیام بفرستید .

kimia7910@yahoo.com

 

 یا با شماره تماس 09102021316 در تماس باشید

 .یا با راههای ارتباطی وایبر لاین یا تلگرام با ما در تماس باشید .

به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

 

لیست پک کامل تولد و هزیه ی هر آیتم

 

  (طراحی ..چاپ..برش..و  آماده سازی تم انجام  و قابل نصب برای مشتری ارسال میشود)

 طراحی رایگان است..

 

دوستانی که مایلند فقط کار چاپ را برایشان انجام دهیم  قبل از کار حتما عنوان کنند تا از هزینه ی اجرا کم شده و کارها برایشان به صورت کاغذ های آ4 و آ3 ارسال شود .

 

 

 

 

 

تمامی قیمتهای فوق به تومان می باشد..

 

 

جهت ثبت سفارش خود یا پیام بذارید یا به من ایمیل بزنید تا در اولین فرصت تم مورد نظرتونو آماده کنم و براتون میل کنم . 

kimia7910@yahoo.com

 

 

برای صحبت آنلاین هم به این سایت مراجعه کنید 

 

 

http://old.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=17306

 

 تم تولد توییتی ****

 

 

تم تولد تینکربل

تم تولد بن تن

 

تم باب اسفنجی

 

تم پروانه 1

 

تم کیتی 1

 

 

تم کفشدوزکی 

 

 

تم کفشدوزک کیان جون ****

 

 

اجرای تم کفشدوزک*****

 

تم کفشدوزکی 2 (جدید)***

 

تم دختر توت فرنگی ****

 

 

تم جنگلی

 

 

 

 

 

 

 

 

تم خرس های مهربون ****

 

 

 

 

تم پروانه ******

 

 

 

پروانه ای محیا جون 

 

 

تم کفشدوزکی شماره 2 ********

 

تم تام و جری *****

 

تم ماشین *****

 

انگری برد *****

 

 

 تولد کایلو

 

 

 

 

 هلو کیتی سبز و صورتی

 

 

           

  

 

 

 

کیتی سبز و صورتی 2

 

 

 

اجرای تم کیتی

تزیینات تم تولد ماشینی 

 

 

تم تولد فیل کوچولو و جوجه 

 

 

هلو کیتی صورتی 

 

 

 

 

 

تولد با تم پو 

 

تولد مینی موس 1

 

تم تولد مینی موس 2

 

تولد کفشدوزی*****

 

تولد با تم ترن دخترانه 

 

 

تولد هلو کیتی صورتی 2

 

 تولد رنگین کمانی 1

 

رنگین کمان 2

 

رنگین کمانی 3

 

رنگین کمون 4*****

تم کیتی رنگارنگ ******

 

 

تم تینکربل *****

 

باب اسفنجی 2

 

برنامه هفتگی*****

 

 

 

 

 

 

 

 

زنبوری فاطمه جون *****

 

 

زنبوری ضحا جون 

 

 

 

 

 

تم میکی موس ****

 

تم دندونی *******

 

 

 

تم دندونی پسرک ****

 

 

تم فوتبالی جام جهانی *****

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تم دختر توت فرنگی **2**

 

 

 

 

تم مینی موس *****

 

 

تم دورا ******

 

 

 

تم رنگین کمون**** کسری جون ****

 

 

 

تم دندونی صورتی *****

 

 

 

تم ماشین قرمز و مشکی ******

 

 

تم تاج طلایی*****

 

تم پو ***پو****تم تولد پو***PHOOHPARTY

 

طراحی و اجرای تم پوکویو

 

 

 

 

 

 

 

برای تکمیل سفارش خود با این شماره در تماس باشید 

09102021316

تلگرام

لاین


نظرات شما عزیزان:

نازنين
ساعت13:18---28 دی 1395
سلام ببخشيد من تم كامل پوكويو و ميخواستم واسه تولد پسرم ٢سالگي،واسه ٢٠ بهمن ميخواستم،هزينش چقدر ميشه؟؟

اعظم پوررحيم
ساعت15:07---23 تير 1394
سلام

من يكسري وسايل تم تولد ميخوام

شما وايبر تلگرام داريد شماره من 09123853445
پاسخ:شماره تماس من 09102021316 هست برای سفارش تم با من در تماس باشید


آذر
ساعت14:01---22 ارديبهشت 1394
من طرح كايلو پسرك رو ميخواهم همه چيزش را چقدر هزينه طراحي ميشود براي سه سال
پاسخ: هزینه ی طراهی بستگی به آیتم های انتخابی شما داره . چون آیتم ها بسیار زیاد هستند شما حتما باید انتخاب کنید که چه چیزهایی رو می خواهید آیتم های انتخابی تونو برام بفرستید تا بهتون قیمت بدم . بهترین راه ارتباطی با من ایمیلمه ویا شماره تماسم 09102021316 میتونید تو لاین و تلگرام با هم صحبت کنیم یا با من تماس بگیرید اگه حدودا قیمت طراحی رو بخواهید از 30 الی 40000 در میاد البته فقط طراحی


arshan
ساعت16:42---7 ارديبهشت 1394
سلام خسته نباشید
من برای تولد پسرم ریسه هپی برتز و اسم پسرم رو با تم مک کویین میخوام البته فقط برام طراحی کنید میشه بفرمایید چند روز طول میکشه و هزینه اش چقدر میشه
پاسخ: اسم و عکس پسرتونو برام بفرستید و آیتم های انتخابی رو هم مشخص کنید تا تو نوبت طراحی قرار بگیرید . اگه عجله نداشته باشید تا دو هفته ولی اگه تولدتونو نزدیکه بین کارها می تونم براتون انجام بدم


baran
ساعت16:01---7 اسفند 1393
سلام ببخشید میشه وقتی طراحی کردید بزنید رو cd بعد خودمون چاپ کنیم ممنون

Shadan
ساعت16:08---7 شهريور 1393
س،لطفا قیمت خسته نباشی طراحی تم زنبوری برای 100نفر چقد برام درمیاد لطفا قیمت کلی رو بهم بگید
پاسخ:سلام شادان عزیز قیمت کلی تم بستگی به تعداد کاری که می خواهید و آیتم های انتخابی شما داره دوست عزیز . ایتم های انتخابی و تعداد رو به ایمیلم بفرستید و بگید با اجرا و چاپ می خواهید یا فقط طراحی ؟ تا قیمت کلی رو بهتون بگم این آدرس ایمیلم kimia7910@yahoo.com


mayam
ساعت11:49---27 مرداد 1393
salam azizam barai dokhtaram tem dandini mikhastam che jori mitoni baram anjam bedi
maamnoon misham tamas begiri
maryam
پاسخ:سلام دوست عزیز تم دندونی رو می تونم براتون طراحی کنم فقط عکس مورد نظرتون و آیتم های انتخابی به همراه شماره تماستونو به ایمیلم بفرستید . لطفا با ایمیلم باهام در تماس باشید همیشه آنلاینم kimia7910@yahoo.com


س.کمالزاده
ساعت22:32---20 مرداد 1393
سلام میخواستم بدونم بعداز طراحی چاپ به چه صورت انجام میشه و هزینش چقدره
پاسخ:سلام دوست عزیز بعد از طراحی تم تولد می تونید فایل هاشو خودتون ببرید چاپ خونه یا هر دفتر کامپیوتری دیگه رو کاغذ های گلاسه چاپ کنید . همین طور هم ما خودمون می تونیم براتون چاپ کنیم و بفرستیم .


مامان متین
ساعت15:29---18 تير 1393
سلام خسته نباشید.اگه امکان داره قیمت ظراحی برا تم باب اسفجی رو بگید ممنوم میشم من برا 2 شهریور میخام
پاسخ:سلام قیمت تم ها و آیتم هاشون توی وبلاگ موجوده قیمت بستگی داره شما چه آیتم هایی رو انتخاب کنید . می تونید به ایمیلم تماس بگیرید تا براتون بهتر توضیح بدم .


زارعیان
ساعت10:15---15 تير 1393
سلام خسته نباشید
تولد یکسالگی پسرم پنج شنبه 20 تیر هست آیا فرصت دارید تم تولد کایلو رو براش آماده کنید؟ممنون می شم جوابمو بدید.
پاسخ:سلام دوست عزیز برای ارتباط با ما حتما از ایمل استفاده کنید چون خیلی سریع جواب داده خواهد شد . آیتم های انتخابی و عکس مورد نظر خودتونو برام بفرستید تا کار و براتون آماده کنم . ممنون


زارعیان
ساعت13:48---14 تير 1393
سلام خسته نباشید تولد پسر من همین 20 تیر آیا فرصت دارید تم تولد کایلو رو برای یکسالگیش انجام بدید.؟ ممنون.

assal
ساعت10:57---24 دی 1392
سلام عزیزم
من تولد دخترم امروزه اما 9 بهمن مهمونی دارم میخواستم ببینم تا اون روز میتونی برام کاریکنی؟تمم زنبوره بله عزیزم بیا کلوپم با هم هماهنگ کنیم گلم چون فرصت نیست میزارمت تو اولویت http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=17306&ChatDate=29-10-1392&PostID=54385282#54385282


مریم
ساعت19:15---2 مهر 1392
salam man teme kafshdoozako mikham kheili ajale dram mishe begid chetor ba shoma tamas dashte basham
پاسخ:سلام دوست خوبم عکس و اسم کوچولوتون و برام بفرستید با لیست کارهایی که می خواهید براتون انجام بدم . یه شماره تماس از خودتون تا کار و براتون انجام بدم خانمم شماره تماسمو براتون میل کردم می تونید با من تماس بگیرید . و هماهنگ کنید .


ستایش
ساعت11:48---3 شهريور 1392


مامان هلیا
ساعت23:39---22 دی 1391
سلام

اگه میشه تم کفشدوزک و زنبوری رو هم بذلرید و قیمت هر قلم رو هم بفرمایید

با تشکرپاسخ:تم کفشدوزک تقریبا همه کارها شو آماده دارم که تا هفته دیگه ایشالله مدل هاشو می ذارم ولی زنبوری رو باید طراحی کنم اگه دوست داشتی می تونم اولین نفر برای شما زنبوری رو طراحی کنم کل پکیج و 15000 تومن طراحی می کنم که تقریبا بیشتر کارها 1000 تومن در میاد فقط کارت ها رو 2000 طراحی می کنم گلم .


مامان گلبرگ و گیسو
ساعت12:00---17 آبان 1391
سلام خسته نباشی ! طراحی تم تینگربل چقدر برام در میاد؟ خودتون چاپ می کنید؟ اگه نه برای چاپ باید چکار کنیم و کجا ببریم ؟
چند روزه تحویل میدین؟


amir
ساعت17:51---15 اسفند 1390
سلام مرسی از وب خوبت خوشم اومد اایشالاه داماد شدم میام پیش تو عکس میگیرم اگه اشکالی نداشته باشه وقت کردی یه سر به وبلاگم بزن تبادل لینک کنیم مرسی از شما.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 جمعه 21 مرداد 1395برچسب:عکس, فتوشاپ,فون,آتلیه,کارت,تم تولد,کفشدوزک,, | 12:34  | کیمیا |